“Niestety, nie mogę się wytłumaczyć, ponieważ nie jestem teraz sobą”

Półtora roku temu pisałam teksty, streamowałam, tłumaczyłam blizzardowe newsy i opiekowałam się swoim małym męskim stadkiem na Healthpotion.pl tworzącym różne treści. Dziś jestem jak po przejażdżce na emocjonalnym rollercoasterze i przekonałam się, że najważniejsza relacja, jaką przyjdzie nam w życiu zbudować to ta z samym sobą. Od tego momentu może być tylko lepiej.

Jestem na półmetku mojego stażu i juz wiem, że ten czas dał mi więcej niż ostatnie 3 lata. Projektowanie, brainstorming, drukowanie w 3D, latanie pomiędzy Berlinem a Kopenhagą, publiczne przemówienia, eventy i naginanie granic – to dość skrócona wersja tego co sie działo.

Za 10 dni ukoronowanie StartupBootcamp Global Accelerator –  Demo Day. Nasz Pitch Deck jest polerowany a Ultimakery drukują non stop. Niech to będzie kolejny początek 🙂

 

Update.

Faraday Motion pitch na Demo Day

 

 

 

Leave a comment